Thursday, August 16, 2012

Ankara Üniversitesi Öğretim Görevlisi Alımı

Sponsorlu bağlantılar


Ankara’nın köklü üniversitelerinden Ankara Üniversitesi öğretim görevlisi alımı için ilan verdi. Ankara Üniversitesinin verdiği akademik personel ilanında 3 adet öğretim görevlisinin boş kadrolara atanmak üzere alınacağı belirtildi.


Ankara Üniversitesi Öğretim Görevlisi Alımı;


Eser Koruma Programı için alınacak olup, Arkeoloji veya Klasik Arkeoloji lisans mezunu olmak, Arkeoloji veya Klasik Arkeoloji alanında doktora eğitimini tamamlamış olmak,alanında deneyimli olmak. Öğretim Görevlisi 1 16 Ağustos 2012
Konservatuvarların Piyano veya Opera Anasanat Dalından mezun olmak, alanında yükseklisansını yapmış olmak veya alanında en az 5 yıl çalışmış olmak. Öğretim Görevlisi 1 16 Ağustos 2012
Konservatuvarların Piyano veya Opera Anasanat Dalından mezun olmak, alanında yükseklisansını yapmış olmak veya alanında en az 5 yıl çalışmış olmak. Öğretim Görevlisi 1 16 Ağustos 2012







Sponsorlu bağlantılar

No comments:

Post a Comment