Thursday, August 16, 2012

söyledi Ölümcül bursaya Ayin fakat


2011 Amerika yapımı gerilim abimle korku türündeki Ölümcül Ayin Rites Ölümcül ayin izle of Passage murat filminin başrollerinde Briana Evigan ve Stephen bursaya Dorff yer almaktadır.Filmde antropoloji öğrencisi olan gideceklermiş genç sınıftan yakın arkadaşlarınıda birkaç gün ben de vakit geçirmek için sahip oldukları çiftlik evine gitmek davet eder.Arkadaşları bu durumu istiyorum kabul ederler ve hep beraber eğlenceli dedim olacağını düşündükleri çiftlik evine murat giderler.Fakat genç bir şeyler öğrencimizin abisi bu çiftlik söyledi evinde kalmaktadır ve fakat uyuşturucu bağımlısı olmuştur anlamadım ve artık tehlikelidir.Eğlenmek anlamadım için giden gençler he dedim abisinin vahşiliğinden he dedim kurtulabileceklerdir…





























 



 



 

No comments:

Post a Comment